Ako je tvrtka za koju radite neki od svjetski poznatih proizvođača automobila za mase, njezin šef bi vas vjerojatno najradije htio vidjeti kako dolazite na posao u jednom od proizvoda izrađenih ondje. Međutim, ako se na godišnjoj razini proizvede tek na desetke automobila i to s cijenom debelo iznad milijun dolara, jasno je da očekivanja ne mogu biti ista.
Jedan od dobrih primjera takve tvrtke svakako je proizvođač super-brzih i super-skupih automobila iz Švedske – Koenigsegg. Znate da nije riječ o običnoj tvornici automobila kada ista organizira druženje vlastitih zaposlenika i njihovih obitelji koji su u sklopu obilaska tvornice dobili priliku međusobno predstaviti svoj vozni park. I kada isti guštaju u tome bez straha da će šef skidati od plaće na sam spomen neke druge marke. Sudeći po fotografijama i onome što je napisano na Koenigseggovoj službenoj Facebook stranici, zaposlenici dijele ljubav prema automobilima koja je veća od tvrtke, tvornice i glavnog direktora i zbog toga su ovakva druženja prožeta opuštenom atmosferom i pričama o automobilima nalik onima lokalnih automobilskih klubova. Bar tako volimo vjerovati.
Budući da su One:1 ili pak Regera daleko izvan dosega radnika u švedskoj tvrtki, njihov je vozni park ipak nešto skromniji, ali svejedno iznimno je zanimljiv i potvrđuje tezu da je riječ o automobilistima na prvom mjestu, a inženjerima i svemu ostalom na drugom. Ne čudi stoga da njihova parkirališta krase automobili poput standardne „kockice“ u obliku BMW-a 316i koji je kupljen kao temelj za budući tuning projekt, nove generacije Mazde MX-5, te nekoliko neobičnih odabira poput Renault Lagune Coupe. Po svemu sudeći veliki broj Šveđana gaji ljubav prema starim (ali i novijim) američkim automobilima, pa su se tako između ostaloga na parkiralištu našli Camaro SS, Charger, Dodge Ram, te naravno Ford Mustang. Zavirite u galeriju i provjerite za kojim se upravljačem nalazi Koenigseggov testni vozač na dnevnoj bazi, iznenadit ćete se.
0 komentari:
Objavi komentar